Störst av allt är kärleken, jag älskar dig så..

Snart ska jag gå och lägga mig men jag har ju glömt att nämna bröllopet! ;o Ingen missade väl det? Jag missade första delen men jag såg talen, när dom skärde upp tårtan och valsen. Jag tyckte victoria var mycket vacker, vi diskuterade att det var vågligt av henne att visa så mycket hud, i vanliga fall är det ju lång arm och ändan på till halsen men victoria vågade och såg mycket bra ut! Tyckte om talen också, Daniels tal fick mig att gråta... Störst av allt är kärleken. Ja du daniel :) Ni kan se talet här. Ett väldigt lyckat bröllop om jag får säga! Nu ska jag gå och kolla lite till på This is it som går på tv 3 sen ska jag gå till min mysiga säng :)
Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0