9A <3

Imorgon är det måndag och det är då sista måndagen med 9A. En vecka kvar sen kommer jag aldrig sitta tillsammans med er igen i ett klassrum.. Vi har spenderat 3 hela år tillsammans. Dom har varit himla roliga och helt jävla hemska också. Måste erkänna att vi är den konstigaste klassen ever. Matkrig, kasta vattenballonger på lärare, pennkrig, slagsmål. Detta är bara en liten del av allt stört vi har gjort i vår störda klass. Men även om jag för mesta dels hatar vår klass så måste jag erkänna att jag älskar er ibland, allt roligt snacka, alla sepe saker vi gör och så mycket mer som vi gott igenom. När jag slutar på Nyhem så kommer jag ta med mig massor med minnen som jag förmodligen aldrig kommer att glömma. Vissa av er kommer jag aldrig prata mer med, och vissa av er kanske jag kommer ha kontakten med tills jag blir gammal. Den vi minst trodde skulle bli något stort kommer bli det och den vi verkligen trodde på kanske inte blir något mer än en städare?

Det viktiga är att jag kommer aldrig glömma er 9A. 2007-2010  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0